Internetové články

Když vám řeknu, že se starám o finance a zajišťuji tok finančních prostředků firmy, která je velice významná na našem trhu, co za moji pracovní pozici a důležitost mého zaměstnání vás napadne? Předpokládám, že vás napadne skvělá pracovní pozice, ve které se seberealizuji, která mi přináší vysoké finanční ohodnocení a dobré postavení ve společnosti. Tak to ale bohužel není. Pracuji na pokladně v KFC, avšak popsání mé pracovní pozice je pravdivé, protože KFC je velice významná firma a to jak na našem, tak na celosvětovém trhu. Tím, že komunikuji se zákazníky a vyřizuji s nimi zaplacení objednávky, starám se o finance této firmy.
domácí kancelář.jpg
Na této názorné ukázce jsem vám dokázala, že v životě jde především o to, jak věci dokážete podat.
Na tomto je založen celý marketing. Tuto techniku využívají například podomní prodejci, kteří se nám tímto způsobem snaží dokázat užitečnost a potřebnost jimi nabízeného produktu. Mnoho z nich nám také řekne, že zbývá posledních 10 (nebo jiné číslo) kusů, nebo že je produkt ve slevě.
Při prodeji na internetu se vyplatí znát správný způsob, kterým zákazníka zaujmout. Ani ten nejlepší produkt by nebyl prodán bez dobrého popisu. Jenže napsat dobrý článek není tak lehké, jak by se mohlo na první pohled zdát.
pracovnice kanceláře.jpg
Proto takové články/popisky stojí peníze. Následně tomu, pro koho jsou napsány, přináší finanční prostředky (výnosy). Člověk, který takové texty píše, se nazývá Copywriter. Jeho práce je různorodá (což znamená, že nedělá pořád to samé). Takový člověk se zlepšuje s každým novým článkem. Jeho práce není vůbec lehká, protože musí ovládat hned několik schopností, bez kterých by tuto práci nemohl dělat- musí mít perfektní gramatiku, nesmí dělat syntaktické chyby, musí mít cit pro jazyk, pestrou slovní zásobu, kreativitu a taky musí umět zaujmout čtenáře, protože by jinak jeho články nikdo nečetl.